دلیل خطای تراکنش ناموفق
احتمالا شما هم تا به حال با پیغام خطای تراکنش ناموفق روبرو شده باشید. پیغام ناخوشایندی که ممکن است.روی دستگاه کارتخوان مشاهده کنید و یا زمانی که از صفحه درگاه پرداخت سایت خارج شده و با عدم موفقیت در خرید اینترنتی مواجه میشوید، روی صفحه موبایل یا کامپیوتر ببینید. در این مطلب با زیبال همراه باشید تا همه چیز را راجع به دلیل این نوع از خطای تراکنش ناموفق با هم بررسی کنیم.
تراکنش ناموفق چیست ؟
قبل از هر چیز، باید گفت منظور از تراکنش، به عمل اجرای دستورات کاربر در بانک اطلاعاتی برای انتقال وجه گفته میشود. زمانی که با پیغام “ تراکنش ناموفق “ روبرو میشویم، در واقع، در اثر استفاده از یک کارت به صورت فیزیکی یا اینترنتی، پیغامی برای بانک صادر کننده کارت یا مرکز شتاب ارسال شده و به هر دلیلی برگشت داده شده و مشتری موفق به پرداخت تراکنش نمیشود.
انواع خطای تراکنش ناموفق چیست ؟
به طور کلی در هنگام استفاده از کارت بانکی خود با چند نوع خطای تراکنش ناموفق روبرو خواهید شد. این خطاها در پنج گروه زیر قرار میگیرند:
- خطای صادر کننده : خطا در بانک صادر کننده یا شبکه شتاب
- خطای پذیرندگی : خطا در سویچ شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت
- خطای شاپرکی: خطا در سوئیچ شرکت شاپرک
- خطای کاربری : خطا در شبکه پرداخت الکترونیکی
- خطای کسب و کار: بر اثر راهبری سیستم
خطای درگاه پرداخت اینترنتی چیست ؟
شاید برای شما هم پیش آمده باشد زمانی که قصد انجام خرید اینترنتی را داشته باشید و با پیغام خطای درگاه پرداخت روبرو شوید. به این نوع خطاها، خطای درگاه پرداخت اینترنتی میگویند. انواع خطاهای درگاه پرداخت اینترنتی شامل موارد زیر است:
- پرداخت نامعتبر است.
- اطلاعات پرداخت صحیح نیست.
- مبلغ پرداخت نامعتبر است.
- مبلغ تراکنش با مبلغ سبد خرید یکسان نیست.
دلیل عمده خطای تراکنش ناموفق
معمولا دلیل اصلی خطاهای تراکنش ناموفق زمانی است که به علت خطای کاربری اتفاق بیفتد. با این وجود، زیبال با استفاده از سرویس مسیردهی هوشمند، باعث اتصال سریع کاربران به درگاه پرداخت شده و به این ترتیب از کاهش تراکنش های اینترنتی و افزایش خطاهای مربوط به تراکنش ناموفق جلوگیری میکند.
دلیل خطای درگاه پرداخت اینترنتی چیست؟
به طور کلی دلایل زیادی میتواند باعث شود تا درگاه پرداخت اینترنتی با خطا روبرو شود. تراکنش ناموفق درگاه پرداخت اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- باگ یا خطایی در مرورگر ممکن است کوکیها را از بین ببرد.
- اپراتورهای اینترنت تحت دستکاری قرار گرفته و روی ذخیره سازی کوکیها اثر میگذارد.
- تغییرات در نسخه پی اچ پی اتفاق افتاده و روی ذخیره ساز کوکیها تاثیر میگذارد.
- مشکلی در درگاه پرداخت یا شاپرک اتفاق افتاده که ممکن است تغییراتی در شبکه پرداخت ایجاد کرده باشد.
- مشکلی در همگام سازی سرورهای درگاه پرداخت اتفاق افتاده باشد.
راه حل زیبال برای رفع خطای تراکنش ناموفق و خطای درگاه
زیبال با ارائه سرویس آنلاین و راهکارهای نوین پرداختی این امکان را برای کاربران به وجود آورده تا تراکنشها و مغایرتهای بانکی را به راحتی از طریق پنل کاربری خود پیگیری کنند.
در صورتی که دارای کسب و کار اینترنتی هستید که میخواهید کاربرانتان تجربه تراکنش اینترنتی موفقی داشته باشند، به یک درگاه پرداخت امن و سریع نیاز دارید تا بهترین تجربه کاربری را برای مشتریانتان رقم بزند. به این ترتیب، با استفاده از درگاه پرداخت زیبال، با افزایش نرخ تراکنشهای موفق، دسترسی شما از طریق پنل کاربری به تمام تراکنشهایتان امکان پذیر است.
.
من تراکنشم را از طریق موبایل انجام دادم.اما این خرید اینترنتی موفق نبود یعنی هم پول از حسابم کسر شد و هم به مقصد نرسید.در قبض ترکنش شماره کارت مقصد و مبدا همان شماره حساب خودم بود ایا این به معنی بازگشت به حسابم است.
سلام روز به خیر. تا ۷۲ ساعت بعد به حسابتون برگشت داده میشود. اگر برگشت داده نشد لطفا از طریق بانک مبدا پیگیری بفرمایید.
سلام من شغلم کاسبیه امروز کارت برا مشتری کشیدم ودرهمان لحظه کارتخانم خاموش شد از حساب مشتری کم شد و رفت تا یک ساعت دستگاه روشن شد وتراکنش ناموفق بود الان من کجا باید پیگیر کنیم
من خرید اینترنتی میخوام انجام بدم همچی درست هست میزنه ۹۸ خطای نامعتبر
من رفتم بانک مبدا ،(خودم،) انصار ولی متاسفانه جواب درستی ندادن و گفتند از طریق مغازه پیگیر باشید ، چرا نمیدانم و متاسفم برای دکه های که اسم بانک را گذاشتن
سلام من کارتخوانم وقتی که کارت میکشی مینویسه تراکنش نامعتبر یعنی چه چیکار کنم
سلام روز به خیر.
لطفا با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت که کارتخوان را دریافت کردهاید در ارتباط باشید راهنماییتون میکنند.
من میزنه خطا در انجام عملیات
تماس گرفتم بانک گفت یک هفته است که بانک ما به مشکل خورده و جای نگرانی نیست حساب شما فعال هست
سلام خسته نباشید وقتی میخوام شارژ از برنامه همراه من میگیرم برام خطا میاد و نمیتونم بگیرم 🙁 میشه توضیح به من بدید؟
یعنی منظورم تراکنش ناموفق میاد
همراه بانک نصب دارم قسمت همراه بانک میتونم جابجایی انجام بدم ولی قسمت کارت های شتابی رمز ورود که میزنم میزنه در حال بروز رسانی نمیدونم چیکار کنم
میزنه 98_تراکنش نا معتبر😕
دستگاه رو یک هفته س خریداری کردیم تراکتش ناموفق نمیتونیم کاری انجام بدیم
سلام. لطفا با شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت که دستگاه را از آنها خریداری کرده اید برای پشتیبانی و سرویس دستگاه در ارتباط باشید.
سلام من خرید اینترنتی کردم اما پول از حسابم کسر شد اما سفارش انجام نشد یعنی پول به طرف نرسید من چیکار کنم
سلام وقت به خیر. مبالغ کسر شده از حساب در تراکنشهای ناموفق، حداکثر تا ۷۲ ساعت بعد به حساب مبدا برمیگردند. در صورت برنگشتن مبلغ به حساب خود، از طریق بانک مبدا پیگیری بفرمایید.
در خدمتتون هستیم
سلام.موقع گرفتن موجودی کارتم خطا میزنه،موجودی نمیده درصورتی که پول توحسابم هست
سلام وقت به خیر. لطفا به بانک صادر کننده کارت مراجعه کنید.
سلام وجه نقد از طریق خود پرداز واریز کردم ولی دستگاه خطا زد پولم به حسابم نیامد
سلام خسته نباشی کارت خوان من ارور ۵۷ میزنه نمیدونم چه کنم میشه راهنماییم کنید
سقف برداشت شما از طریق بانک صادرکننده محدود شده برین بانک بگین افزایش بدن
سلام من از طریق
اپلیکیشن آپ مبلغی را کارت به کارت کردم ، پیام تراکنش نا موفق آمد و از حسابم کسر شد اما به حساب مقصد واریز نشد بعد از ۱۰ روز به بانکمراجعه کردم آنها نیز میگویند از طریق آپ باید پیگیری کنم که متاسفانه آنان نیز پاسخگو نیستند .
لطفا راهنمائی بفرمائید چگونه باید مبلغ را بازگردانم به حسابم.
سلام وقتبخیر
لطفا برای بازگردانی مبلغ کسر شده با پشتیبانی آپ در ارتباط باشید.
در خدمتتون هستیم.
سلام من رفتم از عابر بانک پول بکشم رمز رو صحیح زدم مبلغ رو هم انتخاب کردم جاییکه میخواد پول رو حساب کنه یهویی گفت رمز رو دوباره وارد کنید دو س بار زدم گفت کارت مسدود شده الان چیکار کنم
سلام وقتبخیر
لطفا برای حل این مشکل به بانک صادرکننده کارت خود مراجعه کنید.
درخدمتتون هستیم.
سلام
کارت عتبر بانکی از دیروز وارد دستگاه عابر بانک نمیشه چه کار کنم ، تمامی بانک ها هم تا ۶ فروردین تعطیل هستند
آیا اگه در تراکنش ناموفق واریز انجام بشه مبلغ برگشت میخوره؟
سلام، روز بخیر
برای پیگیری وضعیت تراکنش در صورت نیاز میتوانید با استفاده از اطلاعات حساب و تراکنش خود، از طریق بانک مبدا وضعیت تراکنش را پیگیری نمایید.
کارت شما مجوز انجام این نوع تراکنش را ندارد (عملیات ناموفق)
این خطا واسه چیه؟
سلام وقت بخیر.
برای بررسی علت موارد این چنینی بهتر است از بانک مبدا اقدام نمایید.
احتمالا توسط برنامه رمز پویا مسدود شده یا هم سایت بانک در حال بروزرسانی هست
سلام چرا دستگاه پوز بعد از کشیدن کارت بعد از وارد کردن رمز نوشته میشود ۱۰۳ تراکنش نا معتبر
سلام من پرداخت اینترنتی کردم همه چیز درست وارد کردم ولی میگه تراکنش نامعتبر است
سلام روز به خیر. لطفا با شماره ۹۱۰۰۷۰۵۳ – ۰۲۱ در تماس باشید همکارانم راهنماییتون میکنند. در خدمتتون هستیم.
سلام ، کارت من پاسارگادع ، مینویسه تراکنش ارسالی معتبر نیست ، یعنی چی
سلام وقتتون بخیر.
این خطا از سمت بانک است و دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
لطفا مجدد تلاش کنید و در صورتی که مشکل حل نشد از طریق بانک مبدا پیگیری نمایید.
در خدمتتون هستیم.
ارور ٧٩ يعني چي؟ و تراكنش تا موفق داشتم برا كارت به كارت
سلام همراه بانک سپه ۳روزه مینویسه تراکنش نامعتبراست ودرست نمیشه همه برنامه روهم درست زدم ممنون راهنمایی کنین
سلام وقتتون بخیر.
لطفا از طریق بانک سپه این مساله را پیگیری بفرمایید.
در خدمتتون هستیم.
ما هم همین مشکل و داریم ،تراکشن معتبر نیست
سلام.مناز دستگاه صدتومن شارژ مستقیم ایرانسل گرفتن نوشت ناموفق.صدتومن دیگه گرفتم نوشت نامعتبر ولی ازحسابم صدوشش تومناندازه قیمت شارژه کم کرد ولی شارژی هم به سیمکارتم نفرستاد.الان چی میشه
سلام روزتون بخیر.
لطفا این مورد را از طریق پشتیبانی بانک مبدا خود پیگیری نمایید.
در خدمتتون هستیم.
درود فراوان
دریک سایت خواستم پرداخت کنم درگاه زیبال بود چندبار سعی کردم ولی هربار خطای مبلغ تراکنش صحیح نیست نشون میده هم با لپتاپ هم گوشی امتحان کردم، بعدش از اپ ایرانسل من خواستم بسته اینترنت بخرم دوتا درگاه داره بانک سامان همین خطای مبلغ تراکنش صحیح نمیباشد میده و درگاه بانک ملت خطای کارت نامعتبر است میده
سلام وقتتون بخیر.
تراکنش ناموفق و بروز خطا در تراکنشها دلایل مختلفی میتواند داشته باشد. لطف بفرمایید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۷۰۵۳ (پشتیبانی درگاه پرداخت زیبال) این مورد را پیگیری نمایید.
برای اطلاع از سایر خطاها تیز میتوانید بلاگ فهرست کد خطای شاپرک را مطالعه کنید.
در خدمتتون هستیم.
سلام من کارت بانکی سپه دارم و دستگاه کارتخوان که میزنم میگه غیر نجاز است ولی با گوشی میتونم پول کارت به کارت کنم درست میشه این مشکل؟
با سلام و روز بخیر
لطفا این مورد را از طریق پشتیبانی بانک سپه پیگیری نمایید.
در خدمتتون هستیم.
سلام کارت میکشم از دستگاه کارت خوان میزن تراکنش ناموفق ۱۲ چکار باید کرد ؟؟
سلام روز بخیر
لطفا از طریق بانک مبدا پیگیری نمایید.
برای آگاهی از دلایل انواع خطای تراکنش میتوانید بلاگ فهرست خطاهای شاپرکی را مطالعه کنید.
درخدمتتون هستیم.
چرااز غروب هرچی کارت به کارت میکنم میزنه مبلغ نامعتبر؟ درصورتی که پول هست تو حسابم
سلام روز به خیر. لطفا از طریق پشنیبانی بانک مبدا پیگیری بفرمایید.
سلام ببخشید امروز کارت خوانم خطای ۳ مینوشت و قبلش هم مینوشت تراکنش نامعتبر است. مشکل از کجاست؟
سلام دستگاه کارت خوان ارور ۵۷ میزنه
سلام تراکنش اصلایحه انجام نشد یهنی چی
من از طریق موبایل مبلغی رو کارت به کارت کردم برام ابتدا نوشت تراکنش نامشخص و بعد تراکنش ناموفق و پول به حسابم برنگشت … کسی که به حسابش پول واریز کرده بودم ابتدا پیامک واریز براش رفته بود و بعد پیامک اصلاحیه و از حسابش مبلغ کم شده بود … ولی برای من فقط از حساب کم شده و پول برگشت نکرده
سلام وقت به خیر
مبالغ کسر شده از حساب تا ۷۲ ساعت به حساب مبدا بازکشت داده میشوند. در صورت سپری شدن این زمان و عدم بازگشت مبلغ، لطفا از طریق بانک مبدا پیگیری بفرمایید.
سلام وقت بخیر هرچی کارت میکشم تو کارتخوان مینویسه تراکنش نامعتبر است ی کد ۰۳ میزنه
سلام روز به خیر.
لطفا با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت که دستگاه کارتخوان را از آنها دریافت کردهاید در تماس باشید راهنماییتون میکنند.
سلام خسته نباشید من بن کارت(کارت خرید)دارم که از صبح امروز خطای تراکنش میدهد دلیلش را نمیدانم میشه راهنماییم کنید!!!؟
سلام منم همین مشکل رو دارم میگه وارد کردن بیش از حد مجاز رمز چند روزه همینو میگه کارت خریدم وقتی کارت میکشم مشکلتون حل شده؟ میشه بگید چکار کنم. رفته رو حالت مسدود چند روزه🥺
سلام هنگام انتقال وجه برای من خطای ۱۶۰ میاد. میگه سقف ایستای شما پرشده چکار باید کنم؟
سلام من ازهمراهبانکمسکنمیخامشارژبخرمامامینویسهتراکنشردشد
سلام من دیشب از برنامه تاپ ۵۷۰تومن برا ی نفر انتقال دادم از حسابم کثر شد ولی نوشت تراکنش ناموفق .بار دوم امتحان کردم مجدد کثر شد و تراکنش موفق.طرف مقابلم گفته فقط ی واریزی اومده بانک مراجعه کردم گفت دوتا۵۷۰واریز شد حسابش.حالا نمیدونم تراکنش ناموفق مبلغ برمیگرده یا نه
سلام روز به خیر
ممنون از همراهی شما، لطفا برای بررسی این مورد با پشتیبانی اپلیکیشن تاپ در ارتباط باشید. در صورت حل نشدن مشکل لطفا با شماره ۹۱۰۰۷۰۵۳-۰۲۱ در ارتباط باشید. همکارانم در تیم پشتیبانی زیبال راهنماییتون میکنند.
در خدمتتون هستیم.
سلام وقت بخیر، من مبلغی رو کارت به کارت کردم اما ارور تراکنش نامشخص داده، ۴۸ساعت گذشته پول برنگشته به حسابم، از اون طرفم پرسیدم گفتن به حساب ماهم نیومده
سلام وقت به خیر
مبالغ کسر شده از حساب، در صورت ناموفق بودن تراکنش حداکثر تا ۷۲ ساعت، به حساب مبدا بازگشت داده میشوند، در صورتی که مبلغ به حساب شما بازنگشته است برای پیگیری لطفا با بانک مبدا در تماس باشید.
در خدمتتون هستیم
سلام روزبخیر
لطفا برای پیگیری تراکنش خود با پشتیبانی اپلیکیشن آپ یا پشتیبانی بانک مبدا در ارتباط باشید.
در صورت حل نشدن مشکل با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۷۰۵۳ در تماس باشید همکارانم در تیم پشتیبانی زیبال در خدمتتون هستند.
۴ بار قسط خونه رو میخوام با موبایل بانک سپه پرداخت کنم تراکنش ناموفق میده و پول برگشت میخوره هر بار هم دو یا سه هزار تومن از موجودی پولم کم میشه علت چیه؟
سلام وقتتون بخیر
لطفا برای حل این مشکل با پشتیبانی موبایل بانک سپه در ارتباط باشید.
در خدمتتون هستیم.
سلام من اخر شب با کارتخوانم یه خرید کردم بعد تراکنش هم موفق شد ولی تا الان پول اون تراکنش به حسابم نیومده و رسید هم گرفتم مبلغ و تاریخ تسویه معلوم نیس
سلام روز بخیر
من وقتی اینترنی خرید میکنم ناموفق میزنه و میگه با شماره تلفن تان مطابقت ندارد
سلام حساب نامعتبر یا کارت نامعتبر به چه معناست باید چیکار کرد
سلام وقتبخیر
این پیام مربوط به سامانه است و در زمان اختلال سوئیچهای بانکی رخ میدهد یعنی سیستم بانکی در آن زمان پاسخگو نیست.
لطفا برای حل این مشکل پس از گذشت چند دقیقه، مجددا اقدام به انجام تراکنش موردنظر کنید.
در خدمتتون هستیم
سلام خسته نباشید
یه سوال داشتم خدمتتون
مشتری خرید کرد و من کاراشونو کشیدم منتها عملیات ناگوفق بوده و من متوجه نشدم میخواستم ببینم با داشتن فیش ناموفق بودن میشه شماره تماسی از خریدار پیدا کرد یا خیر و اینکه چجوری پیگیری کنم؟
سلام شبتون بخیر.من خواستم یک پکیج را بخرم اما به در تراکنش اینترنتی با اینکه همه اطلاعات و کد امنیتی را درست وارد کردم ،با عبارت خطای امنیتی رخ داد روبرو می شوم میشه لطفا راهنماییم کنید؟
سلام من دیشب چند بار از کارتخوان پول کشیم زد ناموفی ولی همشو کسر کرده ب حسابمم نیامده
سلام وقت به خیر
مبالغ کسر شده از حساب، در صورت ناموفق بودن تراکنش، طی ۷۲ ساعت به حساب مبدا بازگشت داده میشوند. در صورتی که مبلغ به حساب شما برگردانده نشد، از طریق بانک موردنظر(بانک مبدا) پیگیری بفرمایید.
در خدمتتون هستیم
سلام
یک مبلغی شارژ به حساب یکی ریختم ولی خطا داد و مجبور شدم دوبار این کار را انجام دهم ولی یکبار ازم کد تأیید خواست و بانک هشدار داده ولی دوتا مبلغ از حسابم کم شده آیا باز برمیگرده به حسابم؟
با سلام ، خطای ۹۸ بانکی، موقع گرفتن شارژ موبایل،چیست؟
سلام عذر میخوام دستگاه پوز من خطا میده: تراکنش مرجع موجود نیست. تعداد تراکنش های تسویه نشده بیش از حد مجاز است.
مشکل چیه؟
میزنه 98_تراکنش نا معتبر😕
سلام خواستم خرید اینترنتی کنم ولی هر چقد اطلاعاتم رو وارد میکنم میگه دارنده کارت مجاز ب انجام این عملیات نیست باید چیکار کنم 🫤
سلام خسته نباشین بلو بانک من میخام وارد شم با اثر انگشت میگه خطای ناشناخته وارد نمیشه مشکل کجاست؟
سلام امروز کارت بانکی دردستگاه کارت تراکنش بیش از حدمجاز،نتونستم پرداخت کنم ولی ازطریق اینترنتی پرداخت کردم
سلام وقتتون بخیر
دستگاه پوز من ارور فرمت اشتباه میزنه کد ۳۰ بایستی چکار کنم
سلام وقت شما هم به خیر
لطفا از طریق شرکت ارائه دهنده دستگاه پوز پیگیری بفرمایید. راهنماییتون میکنند.
سلام من کارت کشیدم عملیات نا موفق یا تعویض دوره زده
سلام من امشب سفارش آنلاین از یه سایت لباس داشتم موقع پرداخت از مرورگر خارج شد و مبلغ از حسابم من کسر شد ولی سفارشم ثبت نشد پولم برگشت میخوره به حسابم
سلام روز به خیر
بله. مبالغ کسر شده از حساب، تا ۷۲ ساعت به حساب مبدا برگشت داده میشوند. در صورت سپری شدن این زمان و عدم بازگشت مبلغ، با در دست داشتن اطلاعات تراکنش، از طریق بانک مبدا پیگیری بفرمایید.
چرا من میخوام شارژ یا چیز دیگری بگیرم میزند تراکنش رد داده است؟
سلام من از یک سایت داروخانه یک سفارشی انجام دادم،موقع پرداخت سایت شلوغ بود از سایت پرید بیرون اما مبلغ رو کسر کرد ولی نوشته بود “در انتظار پرداخت” و چون سفارشم ثبت نشده بود من دوباره داخل درگاه سایت پرداخت کردم و الان دوتا هزینه کسر شده و مبلغ اولی برنگشته به حسابم و از بانک پرسیدم گفتن دوتاش بهشون پرداخت شده و رفته به حسابشون!ولی درست جوابم رو نمیدن و قبول نمیکنن باید چیکار کنم؟
سلام روز به خیر
در صورت عدم بازگشت مبلغ پس از ۷۲ ساعت، لطفا از طریق بانک مبدا تراکنش پیگیری بفرمایید.
بله بعد ۷۲ ساعت که به بانک مراجعه کردم، گفتن ناموفق نبوده و هردو به حسابشون واریز شده ازشون بخواین براتون برگشت بزنن که اونها هم درست جواب من رو نمیدن
سلام رمز پویام فعاله فقط نمیتونم هیچ تراکنشی انجام بدم نه پرداخت قبوض ، نه خرید شارژ و بسته اینترنتی ، نه کارت به کارت هیچی، مثلا میخوام کارت به کارت کنم همه مراحل رو انجام میدم موقع پرداخت پیغام میده سرویس این مورد رو پشتیبانی نمیکنه، یا میخوام موجودی بگیرم تراکنش غیر مجاز نتیجه تراکنش ناموفق خواهشاً راهنمایی کنید چیکار کنم مشکل برطرف بشه؟؟
سلام من تراکنشم راازطریق موبایل انجام دادم یکش موفق بودولی یکش نوشته (خطادرهنگام بازگشت ازبانک:تراکنش انجام نشد)بعدپیام اومد تا۷۲ساعت برمیگردتو حسابتونن
سلام وقت به خیر
در تراکنشهای ناموفق، مبلغ کسر شده از حساب تا ۷۲ ساعت به حساب میدا برگشت داده میشود. در صورت عدم بازگشت مبلغ، از طریق بانک مبدا پیگیری بفرمایید.
سلام من سایت گیم بابا الان خرید کردم اما تراکنش آنجا ناموفق بود ولی از کارتم کم شد
سلام وقت به خیر
در تراکنشهای ناموفق، مبلغ کسر شده از حساب تا ۷۲ ساعت به حساب میدا برگشت داده میشود. در صورت عدم بازگشت مبلغ، از طریق بانک مبدا پیگیری بفرمایید.
دلیل این خطا چیه دقیقا یکبار میزنه موفق بعد برگشت به سایت این پیغام روی فرم پرداخت میده
متاسفانه سفارش شما با موفقیت انجام نشد.
خطای زیر رخ داده :
invalid_amount
مبلغ تراکنس صحیح نیست
نباید دکمه تکمیل تراکنش را بزنید اول صبر کنید تا مسیج برداشت از حساب توسط بانکتون براتون فرستاده بشه بعد روی دکمه تکمیل عملیات کلیک کنید البته بهترین کار اینه که بگذارید زمانسنج (کمتر از ۳۰ ثانیه هست همیشه) خودش صفر بشه و اتوماتیک تکمیل عملیات و برگشت به سایت پذیرنده انجام بشه تا با این مشکل مواجه نشوید.
سلام من خطایی رو میگیرم وقتی مرچنت خودم رو میزنم ولی وقتی با تست زیبال میام اکی هست
در هنگام اتصال به بانک خطای زیر رخ داده است:
تراکنش ناموفق بود- کد خطا : ۱۰۴
سلام روز به خیر
برای بررسی این مورد لطفا از طریق چت آنلاین وب سایت زیبال یا شماره تماس ۰۲۱ – ۹۱۰۰۷۰۵۳ با تیم پشتیبانی و امور مشتریان زیبال در ارتباط باشید.
در خدمتتون هستیم
سلام وقتتون بخیر میبخشید امروز ی کارت به کارتی به کارتم انجام شد ولی طرف مقابلم بهم نشون نداد که تراکنش موفق بود یا نه ولی به حسابم واریز شد امکان داره اگه ناموفق باشه برگشت بخوره به حسابش؟و چیکار کنم برگشت نخوره؟
سلام من رفتم کارت به کارت کنم دستگاه میگه اطلاعات کارت صحیح نیست چند تا کارتم تست کردم همینو میگه
سلام روز بخیر من کد مرچنت رو وارد کردم ولی اومدم پرداخت تستی بگیرم این ارور اومد :
در هنگام اتصال به بانک خطای زیر رخ داده است :
تراکنش ناموفق بود- کد خطا : ۱۰۳
سلام روز به خیر
برای بررسی این مورد لطفا از طریق چت آنلاین وب سایت zibal.ir یا شماره تماس ۹۱۰۰۷۰۵۳-۰۲۱ با تیم پشتیبانی و امور مشتریان زیبال در ارتباط باشید.
در خدمتتون هستیم
سلام وجه نقد از طریق خود پرداز واریز کردم ولی دستگاه خطا زد پولم به حسابم نیامد
باسلام.کارت من هیچ عملیاتی را انجام نمیده هی میزنه خطا الان یک هفته هست که این مشکلودارم