صورت مغایرت بانکی و پیگیری تراکنش ناموفق درگاه پرداخت اینترنتی

مغایرت یابی بانکی در تراکنش‌های درگاه پرداخت اینترنتی
از سال 92 در حوزه تولید محتوا و بازاریابی فعال هستم و باعث افتخاره که الان دارم با تیم زیبال همکاری میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه به عنوان یک کاربر مهمان.

  1. باسلام نیازبه کمک شما وعلم واگاهی که درمواردمغایرت دارید،دارم،چطوری یک برگ ازصورتحسابم رابفرستم خدمتتون

    1. سلام باکد پیگیری چطوری میتونم رسید وجه به مشتری رابینم یا بهتر بگم مبلغی به حساب مشتری واریز کردم ولی رسید نگرفتم حالا مشتری رسید میخواد چطوری رسید واریز شده را به دست بیارم

      1. سلام و درود.من میخام رسید های لباسی ک خریدم رسید هاشو الان پیداکنم واسه دادگاهیه نفقه.لطفا هرچه سریع تر جوابمو بدید خاهشن

      2. سلام وقتتون بخیر. امروز مشتری در قبال خرید کارت کشید و من بعد رفتن ایشون متوجه ناموفق بودن تراکنش شدم الان چطوری میتونم اون مشتری رو پیدا کنم و ازش بخوام پولو واریز کنم‌؟

        1. سلام وقت‌بخیر
          برای پیگیری این مسئله با پشتیبانی شرکت ارائه‌دهنده دستگاه پوز خود در ارتباط باشید.
          در خدمتتون هستیم.

    2. سلام. یکی از مشتریان بجای مبلغ ۵۹۰۰ تومان، پنج میلیون و نهصد هزار تومان کارت کشید و رفت و دیگه هم بر نگشت. آیا میشه با شماره پیگیری پرداخت، شما شماره مرجع، صاحب کارت رو پیدا کرد؟ لطفا راهنمایی بفرمایید

      1. سلام روز به خیر. لطفا با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) که دستگاه کارتخوان را از آنها دریافت کرده‌اید در ارتباط باشید راهنماییتون میکنند

  2. از روی رسید پرداخت دستگاه پور چطور میشه شماره کارت یا شماره حساب کارت پبداخت کننده رو بدست اورد؟

    1. سلام خوب هستید
      از کارتم تراکنشی دارم که نمی دونم مال کدوم پوز هست فقط شماره پوز دارم ممکنه مشخص کنید کدوم فروشگاه هست

  3. سلام من چهار تا ده میلیون کارت کشیدم ولی سه تا بیشتر نیومده تو حساب ممنون می شم راهنمایی بفرمایید

      1. سلام ایا از روی پیرینت بانکی وقتی خرید از دستگاه کارتخوان بوده میشه از بانک پیگیری کرد که کارتخوان و حساب متصلش به اسم چه کسیه؟

    1. سلام

      چگونه از پرینت حساب که شماره پیگیری POS روی آن هست بدانیم POS مربوط به کدام بانک است

      شماره پیگیری بصورت زیر است
      XxxxxxPOSxxxx

      بدانیم POS

  4. سلام مشتری کارت کشیده تو فروشگاهم و تراکنش موفق بود ولی شب که گزارشها رو چک کردم تو گزارشها این تراکنش نبود چطور میتونم پیگیری کنم این مشکل قبلا برای یکی دیگه از دوستانم هم پیش اومده بود

    1. سلام روز به خیر.
      لطفا از طریق شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت psp و بانکی که دستگاه کارتخوان خود را از آن گرفته اید، پی‌گیری نمایید.
      در خدمتتون هستیم.

  5. با سلام
    از حساب کارت من در تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در چند مرحله با دستگاه پوز خرید زدن حدود ۶۰۰ هزار تومن از کارتم کم شده در حالی که من این خرید نداشتم راهنمایی کنین چجوری پیگیری کنم چجوری میشه فهمید از کجا برداشت شده لطفاً

  6. سلام _ تاکسی اشتباهیی یه مبلغ اشتباهیی رو کشید؟ چطوری ازروی رسید به اون شخص دسترسی پیدا کنم؟؟

    1. سلام وقت بخیر. لطفا از طریق شرکت ارائه ‌دهنده خدمات پرداخت (PSP) که نام آن در رسید درج شده است، پیگیری نمایید.
      در خدمتتان هستیم.

  7. سلام ما مبلغ ۹۶هزارتومان رو ۹۶۰ تومن کشیدیم کاغذ رسید هم نصفه چاپ خورده مبلغ نمایش داده شده وشماره رسید مشتری بقیه نصف نیمه چه میشود کرد؟؟نام شخص هم مشخص هست

    1. سلام لطفا با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت که نام آن بر روی برگه درج شده است در ارتباط باشید.

  8. سلام. من نت خریدم ولی انجام نشده و مبلغ کسر شده هم تو حسابم نیومده چیکار باید بکنم؟!

    1. سلام من شارژ گرفتم ولی دستگاه کارت خوان خاموش شده ولی از حسابم کم شده چیکار باید بکنم

      1. سلام روز به خیر. مبلغ تا ۷۲ ساعت به حسابتون برگشت داده میشود. در صورت عدم برگشت مبلغ، از طریق پیشتیبانی بانک پیگیری بفرمایید.

  9. سلام. من نت خریدم ولی انجام نشده و مبلغ کسر شده هم تو حسابم نیومده چیکار باید بکنم؟!

  10. سلام یک دستگاه پوز در سامانه به نام من ثبت ولی مال من نیست فقط از مشخصات من استفاده رفتم دارایی میکه باید بری بانک ولی بانکی مشخص نیست واز یک طرف هم اون شرکتی که این دستگاه را به نام من ثبت کرده مشخص نیست وفقط یک کد رهگیری داره چکار کنم راهنمایی کنید

    1. با سلام و روز بخیر
      لطفا از طریق شرکت PSP(شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت) که دستگاه کارتخوان را از آن شرکت دریافت کرده اید، بررسی بفرمایید.
      در صورت حل نشدن مشکل یا چنانچه اطمینان دارید دستگاه متعلق به شما نیست، لطفا با شماره ۱۵۲۶(پشتیبانی درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور) در تماس باشید راهنماییتون میکنند.
      در خدمتتون هستیم.

    2. سلام
      من روز پنچ شنبه کارت کشیدم تو کارت خون امروز شنبه است تا الان نیومده تو حسابم

      1. سلام روزبخیر
        ممکن است به علت تداخل زمانی با تعطیلات آخر هفته، مبلغ دیرتر به حساب‌تان واریز شده باشد. درصورتی که وجه تا چند روز آینده در حسابتان قرار نگرفت از طریق شرکت PSP مربوطه (شرکت ارائه دهنده ابزار و خدمات پرداختی که دستگاه کارتخوان خود از آن دریافت کرده اید) موضوع را پیگیری نمایید.
        در خدمتتان هستیم

  11. سلام جمع صورتحساب من یه مبلغی زده ولی مطمئنم این مبلغ به حسابم نیومده چه کار باید انجام بدم؟

    1. با سلام و روزبخیر.
      لطفا با شماره ۰۲۱۹۰۰۷۰۵۳ (پشتیبانی درگاه پرداخت زیبال) در تماس باشید.
      همکارانم در تیم پشتیبانی زیبال شما را راهنمایی می‌کنند.
      در خدمتتون هستیم.

    2. سلام وقتتون بخیر….مشتری بنده برای تسویه بدهکاری از دستگاه کارتخوانی ک متعلق ب من بوده مبلغ ده میلیون تومان کارت کشیده و تراکنش موفق بوده بلافاصله قبل دادن چاپ گزارش دستگاه خاموش میشه و پول از حساب مشتری کسر ولی ب حساب دستگاه پوز متعلق ب من واریز نشده راه کار چیست؟

      1. با سلام و وقت بخیر
        لطفا این مورد را از طریق شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداختی که دستگاه کارتخوان خود را از آن دریافت کرده اید پیگیری نمایید. راهنماییتون می‌کنند.
        درخدمتتون هستیم.

    1. با سلام و روز بخیر.
      لطفا این مورد را از طریق بانک مبدا پیگیری نمایید.
      در خدمتتون هستیم.

  12. با سلام و احترام.. ببخشید سوالی دارم که شاید بنظر شما عجیب باشه و نمیئدونم که از کجا باید پیگیری کنم.. درتاریخ چهارم دی ماه سال قبل برادر کوچیکم کارت مادرم(بانک رفاه) رو برداشته رفته خرید و بجای دویست هزار تومن دو میلیون تومن کارت کشیده، صاحب مغازه هم چیزی نگفته و رسید هم نداده بهش.. من از طریق پیام برداشت از حساب روی گوشی مادرم شماره پیگیری، ساعت،تاریخ،پارش.پ و کد رو دارم ..میخواستم ببینم میشه با این اطلاعات اسم مغازه طرف که رو رسید معمولاً هست رو دربیاریم چی بوده؟ممنون میشم راهنماییم بفرمایید

    1. با سلام و روز بخیر
      لطفا این مورد را با پشتیبانی بانک مبدا مطرح کنید.
      در خدمتتون هستیم.

  13. بکارتم از طریق آپ یه مبلغی واریز کردن و واریزی تراکنش موفق را برایم فرستادن ولی موجودی گرفتم حتی ده گردش آخر گرفتم پولی بکارتم نیومد . علت چی میتونه باشه.

  14. سلام من جای پنج میلیون ریال پانصدهزار ریال کشیدم چجوری میتونم شماره مشتری رو پیدا کنم

  15. سلام
    من یه لباس سفارش دادم بعد فروشنده میگه ب علت نمیدونم چیو اینا کنسل شده بعد من پول لباسو فرستادم و همینطور عکسش
    بعد اینکه میگه عکس از فیش واریزی بفرست تا پولتو برگردونم و من عکس فیش ندارم چکار کنم؟؟ لطفت بگین:///

  16. سلام وقت بخیر. پرداختی هایی که از طریق درگاه های واسط آنلاین انجام میشه ولی به حساب واریز نمیشه رو چطور پیگیری کنیم؟ یک سوال دیگه هم داشتم این هست که پس از اینکه مشتری از طریق درگاه پرداخت آنلاین خریدی رو انجام میده قبل از تسویه حساب، این مبلغ کجا میره؟ به حساب بانک مرکزی مرکزی واریز میشه یا حساب خود شرکت پرداخت یار؟ برای پیگیری باید به کجا مراجعه کرد؟ ممنون میشم پاسخ بدید؟

    1. سلام روز به خیر
      لطفا از طریق چت آنلاین وب سایت zibal.ir یا شماره تماس ۹۱۰۰۷۰۵۳ – ۰۲۱ با ما در تماس باشید. همکارانم در تیم پشتیبانی زیبال، انواع مدل‌های تسویه رو خدمتتون توضیح میدهند. در خدمتتون هستیم.

  17. سلام یدونه رسید دارم از یه فروشگاه آدرس فروشگاه رو ندارم و ی وسیله خیلی مهم جاگذاشتم داخل فروشگاه میطوانم از رسید آدرس فروشگاه رو در بیارم لطفا جواب دهید کمک کنید؟؟؟؟

  18. سلام من قبوض آب و تلفن ثابت را از درگاه های،دستگاه پوز و عابر بانک کارت خوان پرداخت نموده ام عکس،فیش رل دارم دو روز گذشت اما قبوض،صفر تشد(پرداخت نشده) چگونه باید پیگیری کنم لطفا دقیق و سریع راهنمایی نماید

  19. سلام من در یه فروشگاه بجای ۹۰ هزارتومان ۹۰۰ هزار تومان کارت کشیدم و فیشم را گم کردم فقط پیام پولی که از حسابم کم شده را دارم آیا میتونم پیگیری کنم ؟

    1. سلام وقت به خیر
      لطفا با پشتیبانی بانک مبدا در ارتباط باشید و با دریافت اطلاعات تراکنش و نام شرکت ارائه دهنده دستگاه کارتخوان، تراکنش خود را پیگیری بفرمایید.

    2. سلام ، من کارتم دست کسی بوده باهاش خرید کرده ؛ میتونم صاحب دستگاه پوز رو پیدا کنم؟
      ممنون میشم راهنماییم کنید

      1. سلام وقت بخیر
        با بانک مبدا کارتتون در ارتباط باشید
        در صورت حل نشدن مشکل با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۷۰۵۳ تماس بگیرید همکارانم در تیم پشتیبانی زیبال در خدمتتون هستند.

    1. سلام وقت به خیر
      لطفا برای دریافت پکیج، با پشتیبانی وب سایت ارائه دهنده محصول در ارتباط باشید. در صورت حل نشدن مشکل لطفا با شماره ۹۱۰۰۷۰۵۳ – ۰۲۱ در تماس باشید. همکارانم در تیم پشتیبانی زیبال راهنماییتون میکنند. در خدمتتون هستیم.

    1. سلام وقت به خیر
      لطفا برای دریافت پکیج، با پشتیبانی وب سایت ارائه دهنده محصول در ارتباط باشید. در صورت حل نشدن مشکل لطفا با شماره ۹۱۰۰۷۰۵۳ – ۰۲۱ در تماس باشید. در خدمتتون هستیم.

خواندن بعدی

سایدبار کناری