کد پذیرنده و کد پایانه چیست

کد پذیرنده و کد پایانه

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه به عنوان یک کاربر مهمان.

    1. سلام وقت بخیر ،متاسفانه مبلغ اشتباهی در تراکنش یکی از مشتری ها انجام شده و بانک عنوان میکنه شرکت باید ریز تراکنش را ارائه کند تا انها بتوانند پیگیر شوند اما شرکت از ارائه ریز تراکنش و بنوعی شماره حساب شخص امتناع میکنه پس من چگونه پیگیر زیانی ک بهم وارد شده شوم؟؟ایا شرکت حق چنین کاری را دارد؟؟؟؟

  1. سلام
    دستگاه کارتخوان سیارفروشگاه امروزعصر بعدازکشیدن کارت مشتری درصفحه نمایشگر عملیات موفق رو نشان ولی دررسید تراکنش ناموفق باخطای ۱۲ نشان داده میشه باکارت های مختلف هم همینطور اولین بارهست که بااین مشکل مواجه شدم چه اقدامی کنم راهنمایی میکنید اگرممکنه

    1. سلام وقت بخیر.
      لطفا با شرکت ارائه دهنده خدمات پرداختی مربوطه (شرکتی که دستگاه کارتخوان خود را از آن دریافت کرده اید) تماس بگیرید، در این مورد راهنماییتون می‌کنند.
      درخدمتتون هستیم.

    2. با سلام،بنده از فروشگاهی در لاهیجان به عنوان مسافر خرید داشتم بعد از اینکه به تهران رسیدم و در منزل بسته رو باز کردم متوجه شدم فروشنده جنس داخل بسته بندی رو بهم کم داده به نوعی کم فروشی،متاسفانه اسم فروشگاه و قبض دستگاه پوز رو ندارم اما کد پایانه رو داخل گردش حسابم دارم،چطور میتونم از طریق کد به اسم و شماره فروشگاه دسترسی پیدا کنم؟با سپاس

  2. وقتی کارت را به روی دستگاه کشیده و دستگاه کد۵۷می دهد و می گویند تراکنش امکان پذیر نیست به چه معنی است

    1. سلام وقتتون بخیر.
      شرح کد خطای ۵۷ به این صورت است که انجام تراکنش مربوطه توسط شما به عنوان دارنده‌ی کارت مجاز نمی باشد. لطفا از طریق بانک مبدا علت را پیگیری نمایید.
      برای آگاهی از سایر کدهای خطای تراکنش، می‌توانید بلاگ “فهرست جامع کد خطاهای شاپرک” مطالعه کنید.
      در خدممتون هستیم.

  3. سلام من حواسم نبود بجای ۱۸۰هزار ۱۸هزار کشیدم برای مشتری چیکار میتونم بکنم که بقیه پولم رو بتونم بگیرم؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      لطفا در این مورد با شرکت ارائه دهنده خدمات پرداختی که دستگاه پوز خود را از آن دریافت کرده‌اید، درتماس باشید.
      در خدمتتون هستیم.

      1. سلام وقتتون بخیر..دستگاه یک کارت را نکشید بعد اون میام کارت بکشم میگه ترمینال شما تراکنش باز میباشد چطور این خطارو رفع کنم

        1. سلام روز به خیر.
          لطفا با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت که دستگاه کارتخوان را از آنها دریافت کرده‌اید در تماس باشید راهنماییتون می‌کنند.

    1. سلام و روز بخیر
      لطفا با شرکت ارائه دهنده خدمات پرداختی که دستگاه کارتخوان خود را دریافت کرده‌اید تماس بگیرید و این مورد را پیگیری کنید.
      در خدمتتون هستیم.

  4. با سلام
    بنده ( پسرم ) در سال گذشته از طریق کارتخوان فروشگاهی مبلغی را پرداخت نموده است .
    آن فروشگاه اخیرا ادعا میکند که به حساب من واریز نشده است .
    در اطلاعات عابر بانک تجارت اطلاعات ذیل درج شده است :
    شرح سند : ۶۷۱۲۳۷۱۹۴۳۱۱۵۷۸۶۲۱۴۱
    شماره حساب : ۲۱******۴۸
    تاریخ و زمان : مشخص است .
    شماره سند : ۱۵۲۳
    مبلغ : مشخص است .
    موجودی : مشخص است .
    کمک بفرمایید شماره حساب کامل چند میباشد .
    یا ساحب کلرت خوان چه کسی است .
    با تشکر فراوان

    1. با سلام و روز بخیر
      لطفا این مورد را از طریق بانک مبدا پیگیری نمایید.
      در خدمتتون هستیم.

  5. باسلام کارتخوان من بدلیل مالیات قطع بود ثبت مالیات کردم وبه مرکزهم گفتم اوناگفتن وصل کردیم وپیامک هم اومدواسم ولی بازم پذیرنده کارت نامعتبرمیاره

    1. سلام میخوام کارتخوان رو به سیستم وصل کنم برای پرداخت های درون شبکه باید ای پی استاتیک کارتخوان را با سیستم ست کنم ای پی کارتخوان رو چطوری پیدا کنم ؟؟چند هفته اس پشتیبانی نصب جوابم رو نمیده

  6. سلام خسته نباشی،ببخشید من الان با کد *۱#
    ۶گیگ بسته اینترنت گرفتم ۲۲هزاروپنصد
    تمام مراحل پرداخت رو انجام دادم پول از حسابم کم شد ولی هیچ بسته ای برام فعال نشد درگاه پرداخت بانک ملی هم بود میشه کمکم کنید ممنونتون میشم برای پولش نیس برای دفعات بعده که با این جورمشکلی روبه رو نشم ممون وخسته نباشيد سپاس فراوووووان.

    1. سلام روز به خیر
      خسته نباشید
      در صورتی که سرویس مورد نظر برای شما فعال نشده، مبلغ کسر شده می‌بایست تا ۷۲ ساعت پس از انجام ناموفق تراکنش به حساب مبدا بازگشت داده شود. در صورت عدم برگشت مبلغ، با پشتیبانی اپراتور خود برای پیگیری این مورد، ارتباط بگیرید.

خواندن بعدی

سایدبار کناری