دلیل خطای تراکنش ناموفق چیست ؟ انواع خطای درگاه پرداخت

خطای تراکنش ناموفق

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه به عنوان یک کاربر مهمان.

  1. من تراکنشم را از طریق موبایل انجام دادم.اما این خرید اینترنتی موفق نبود یعنی هم پول از حسابم کسر شد و هم به مقصد نرسید.در قبض ترکنش شماره کارت مقصد و مبدا همان شماره حساب خودم بود ایا این به معنی بازگشت به حسابم است.

    1. سلام روز به خیر. تا ۷۲ ساعت بعد به حسابتون برگشت داده میشود. اگر برگشت داده نشد لطفا از طریق بانک مبدا پیگیری بفرمایید.

      1. سلام من شغلم کاسبیه امروز کارت برا مشتری کشیدم ودرهمان لحظه کارتخانم خاموش شد از حساب مشتری کم شد و رفت تا یک ساعت دستگاه روشن شد وتراکنش ناموفق بود الان من کجا باید پیگیر کنیم

      2. من رفتم بانک مبدا ،(خودم،) انصار ولی متاسفانه جواب درستی ندادن و گفتند از طریق مغازه پیگیر باشید ، چرا نمیدانم و متاسفم برای دکه های که اسم بانک را گذاشتن

      1. سلام روز به خیر.
        لطفا با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت که کارتخوان را دریافت کرده‌اید در ارتباط باشید راهنماییتون میکنند.

      2. من میزنه خطا در انجام عملیات
        تماس گرفتم بانک گفت یک هفته است که بانک ما به مشکل خورده و جای نگرانی نیست حساب شما فعال هست

    2. سلام خسته نباشید وقتی میخوام شارژ از برنامه همراه من میگیرم برام خطا میاد و نمیتونم بگیرم 🙁 میشه توضیح به من بدید؟

  2. دستگاه رو یک هفته س خریداری کردیم تراکتش ناموفق نمیتونیم کاری انجام بدیم

    1. سلام. لطفا با شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت که دستگاه را از آنها خریداری کرده اید برای پشتیبانی و سرویس دستگاه در ارتباط باشید.

    2. سلام من خرید اینترنتی کردم اما پول از حسابم کسر شد اما سفارش انجام نشد یعنی پول به طرف نرسید من چیکار کنم

      1. سلام وقت به خیر. مبالغ کسر شده از حساب در تراکنش‌های ناموفق، حداکثر تا ۷۲ ساعت بعد به حساب مبدا برمیگردند. در صورت برنگشتن مبلغ به حساب خود، از طریق بانک مبدا پیگیری بفرمایید.
        در خدمتتون هستیم

    1. سلام من از طریق
      اپلیکیشن آپ مبلغی را کارت به کارت کردم ، پیام تراکنش نا موفق آمد و از حسابم کسر شد اما به حساب مقصد واریز نشد بعد از ۱۰ روز به بانک‌مراجعه کردم آنها نیز می‌گویند از طریق آپ باید پیگیری کنم که متاسفانه آنان نیز پاسخگو نیستند .
      لطفا راهنمائی بفرمائید چگونه باید مبلغ را بازگردانم به حسابم.

      1. سلام وقت‌بخیر
        لطفا برای بازگردانی مبلغ کسر شده با پشتیبانی آپ در ارتباط باشید.
        در خدمتتون هستیم.

    2. سلام من رفتم از عابر بانک پول بکشم رمز رو صحیح زدم مبلغ رو هم انتخاب کردم جاییکه میخواد پول رو حساب کنه یهویی گفت رمز رو دوباره وارد کنید دو س بار زدم گفت کارت مسدود شده الان چیکار کنم

      1. سلام وقت‌بخیر
        لطفا برای حل این مشکل به بانک صادرکننده کارت خود مراجعه کنید.
        درخدمتتون هستیم.

  3. سلام
    کارت عتبر بانکی از دیروز وارد دستگاه عابر بانک نمیشه چه کار کنم ، تمامی بانک ها هم تا ۶ فروردین تعطیل هستند

    1. سلام، روز بخیر
      برای پیگیری وضعیت تراکنش در صورت نیاز می‌توانید با استفاده از اطلاعات حساب و تراکنش خود، از طریق بانک مبدا وضعیت تراکنش را پیگیری نمایید.

    1. سلام وقت بخیر.
      برای بررسی علت موارد این چنینی بهتر است از بانک مبدا اقدام نمایید.

  4. سلام چرا دستگاه پوز بعد از کشیدن کارت بعد از وارد کردن رمز نوشته می‌شود ۱۰۳ تراکنش نا معتبر

    1. سلام روز به خیر. لطفا با شماره ۹۱۰۰۷۰۵۳ – ۰۲۱ در تماس باشید همکارانم راهنماییتون میکنند. در خدمتتون هستیم.

      1. سلام وقتتون بخیر.
        این خطا از سمت بانک است و دلایل مختلفی می تواند داشته باشد.
        لطفا مجدد تلاش کنید و در صورتی که مشکل حل نشد از طریق بانک مبدا پیگیری نمایید.
        در خدمتتون هستیم.

  5. سلام همراه بانک سپه ۳روزه مینویسه تراکنش نامعتبراست ودرست نمیشه همه برنامه روهم درست زدم ممنون راهنمایی کنین

    1. سلام وقتتون بخیر.
      لطفا از طریق بانک سپه این مساله را پیگیری بفرمایید.
      در خدمتتون هستیم.

  6. سلام.من‌از دستگاه صدتومن شارژ مستقیم ایرانسل گرفتن نوشت ناموفق.صدتومن دیگه گرفتم نوشت نامعتبر ولی ازحسابم صدوشش تومن‌اندازه قیمت شارژه کم کرد ولی شارژی هم به سیمکارتم نفرستاد.الان چی میشه

    1. سلام روزتون بخیر.
      لطفا این مورد را از طریق پشتیبانی بانک مبدا خود پیگیری نمایید.
      در خدمتتون هستیم.

  7. درود فراوان
    دریک سایت خواستم پرداخت کنم درگاه زیبال بود چندبار سعی کردم ولی هربار خطای مبلغ تراکنش صحیح نیست نشون میده هم با لپتاپ هم گوشی امتحان کردم، بعدش از اپ ایرانسل من خواستم بسته اینترنت بخرم دوتا درگاه داره بانک سامان همین خطای مبلغ تراکنش صحیح نمیباشد میده و درگاه بانک ملت خطای کارت نامعتبر است میده

    1. سلام وقتتون بخیر.
      تراکنش ناموفق و بروز خطا در تراکنش‌ها دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. لطف بفرمایید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۷۰۵۳ (پشتیبانی درگاه پرداخت زیبال) این مورد را پیگیری نمایید.
      برای اطلاع از سایر خطاها تیز می‌توانید بلاگ فهرست کد خطای شاپرک را مطالعه کنید.
      در خدمتتون هستیم.

  8. سلام من کارت بانکی سپه دارم و دستگاه کارتخوان که میزنم میگه غیر نجاز است ولی با گوشی میتونم پول کارت به کارت کنم درست میشه این مشکل؟

    1. با سلام و روز بخیر
      لطفا این مورد را از طریق پشتیبانی بانک سپه پیگیری نمایید.
      در خدمتتون هستیم.

  9. چرااز غروب هرچی کارت به کارت میکنم میزنه مبلغ نامعتبر؟ درصورتی که پول هست تو حسابم

  10. سلام ببخشید امروز کارت خوانم خطای ۳ مینوشت و قبلش هم مینوشت تراکنش نامعتبر است. مشکل از کجاست؟

  11. سلام وقت بخیر هرچی کارت میکشم تو کارتخوان مینویسه تراکنش نامعتبر است ی کد ۰۳ میزنه

    1. سلام روز به خیر.
      لطفا با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت که دستگاه کارتخوان را از آنها دریافت کرده‌اید در تماس باشید راهنماییتون می‌کنند.

  12. سلام خسته نباشید من بن کارت(کارت خرید)دارم که از صبح امروز خطای تراکنش میدهد دلیلش را نمیدانم میشه راهنماییم کنید!!!؟

  13. سلام هنگام انتقال وجه برای من خطای ۱۶۰ میاد. میگه سقف ایستای شما پرشده چکار باید کنم؟

  14. سلام من از‌همراه‌بانک‌مسکن‌میخام‌شارژ‌بخرم‌اما‌مینویسه‌تراکنش‌ردشد

  15. سلام من دیشب از برنامه تاپ ۵۷۰تومن برا ی نفر انتقال دادم از حسابم کثر شد ولی نوشت تراکنش ناموفق .بار دوم امتحان کردم مجدد کثر شد و تراکنش موفق.طرف مقابلم گفته فقط ی واریزی اومده بانک مراجعه کردم گفت دوتا۵۷۰واریز شد حسابش.حالا نمیدونم تراکنش ناموفق مبلغ برمیگرده یا نه

    1. سلام روز به خیر
      ممنون از همراهی شما، لطفا برای بررسی این مورد با پشتیبانی اپلیکیشن تاپ در ارتباط باشید. در صورت حل نشدن مشکل لطفا با شماره ۹۱۰۰۷۰۵۳-۰۲۱ در ارتباط باشید. همکارانم در تیم پشتیبانی زیبال راهنماییتون میکنند.
      در خدمتتون هستیم.

      1. سلام وقت بخیر، من مبلغی رو کارت به کارت کردم اما ارور تراکنش نامشخص داده، ۴۸ساعت گذشته پول برنگشته به حسابم، از اون طرفم پرسیدم گفتن به حساب ماهم نیومده

        1. سلام وقت به خیر
          مبالغ کسر شده از حساب، در صورت ناموفق بودن تراکنش حداکثر تا ۷۲ ساعت، به حساب مبدا بازگشت داده می‌شوند، در صورتی که مبلغ به حساب شما بازنگشته است برای پیگیری لطفا با بانک مبدا در تماس باشید.
          در خدمتتون هستیم

  16. سلام روزبخیر
    لطفا برای پیگیری تراکنش خود با پشتیبانی اپلیکیشن آپ یا پشتیبانی بانک مبدا در ارتباط باشید.
    در صورت حل نشدن مشکل با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۷۰۵۳ در تماس باشید همکارانم در تیم پشتیبانی زیبال در خدمتتون هستند.

  17. ۴ بار قسط خونه رو میخوام با موبایل بانک سپه پرداخت کنم تراکنش ناموفق میده و پول برگشت میخوره هر بار هم دو یا سه هزار تومن از موجودی پولم کم میشه علت چیه؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      لطفا برای حل این مشکل با پشتیبانی موبایل بانک سپه در ارتباط باشید.
      در خدمتتون هستیم.

  18. سلام من اخر شب با کارتخوانم یه خرید کردم بعد تراکنش هم موفق شد ولی تا الان پول اون تراکنش به حسابم نیومده و رسید هم گرفتم مبلغ و تاریخ تسویه معلوم نیس

  19. سلام روز بخیر
    من وقتی اینترنی خرید میکنم ناموفق میزنه و میگه با شماره تلفن تان مطابقت ندارد

    1. سلام وقت‌بخیر
      این پیام مربوط به سامانه است و در زمان اختلال سوئیچ‌های بانکی رخ می‌دهد یعنی سیستم بانکی در آن زمان پاسخگو نیست.
      لطفا برای حل این مشکل پس از گذشت چند دقیقه، مجددا اقدام به انجام تراکنش موردنظر کنید.
      در خدمتتون هستیم

  20. سلام خسته نباشید
    یه سوال داشتم خدمتتون
    مشتری خرید کرد و من کاراشونو کشیدم منتها عملیات ناگوفق بوده و من متوجه نشدم میخواستم ببینم با داشتن فیش ناموفق بودن میشه شماره تماسی از خریدار پیدا کرد یا خیر و اینکه چجوری پیگیری کنم؟

  21. سلام شبتون بخیر.من خواستم یک پکیج را بخرم اما به در تراکنش اینترنتی با اینکه همه اطلاعات و کد امنیتی را درست وارد کردم ،با عبارت خطای امنیتی رخ داد روبرو می شوم میشه لطفا راهنماییم کنید؟

  22. سلام من دیشب چند بار از کارتخوان پول کشیم زد ناموفی ولی همشو کسر کرده ب حسابمم نیامده

    1. سلام وقت به خیر
      مبالغ کسر شده از حساب، در صورت ناموفق بودن تراکنش، طی ۷۲ ساعت به حساب مبدا بازگشت داده می‌شوند. در صورتی که مبلغ به حساب شما برگردانده نشد، از طریق بانک موردنظر(بانک مبدا) پیگیری بفرمایید.
      در خدمتتون هستیم

  23. سلام
    یک مبلغی شارژ به حساب یکی ریختم ولی خطا داد و مجبور شدم دوبار این کار را انجام دهم ولی یکبار ازم کد تأیید خواست و بانک هشدار داده ولی دوتا مبلغ از حسابم کم شده آیا باز برمیگرده به حسابم؟

  24. سلام عذر میخوام دستگاه پوز من خطا میده: تراکنش مرجع موجود نیست. تعداد تراکنش های تسویه نشده بیش از حد مجاز است.
    مشکل چیه؟

  25. سلام خواستم خرید اینترنتی کنم ولی هر چقد اطلاعاتم رو وارد میکنم میگه دارنده کارت مجاز ب انجام این عملیات نیست باید چیکار کنم 🫤

  26. سلام خسته نباشین بلو بانک من میخام وارد شم با اثر انگشت میگه خطای ناشناخته وارد نمیشه مشکل کجاست؟

  27. سلام امروز کارت بانکی دردستگاه کارت تراکنش بیش از حدمجاز،نتونستم پرداخت کنم ولی ازطریق اینترنتی پرداخت کردم

خواندن بعدی

سایدبار کناری