امروزه بسیاری از شرکت‌های پیشرو در برنامه‌ ریزی بازاریابی خود تلاش می‌کنند تا مشتریان جدید جذب کنند، به بهترین شکل ممکن از آن‌ها نگهداری کرده و طی فرآیندی پیچیده ضمن افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان، به تقویت برند خود بپردازند. هدف یک باشگاه مشتری، تبدیل مشتریان بالفعل به مشتریان دائمی و همیشگی می‌باشد، به طوری که سایر شرکت‌ها در حوزه کسب و کار مشابه نتوانند به راحتی تمایل مشتری را به مصرف کالاهای خود برانگیزانند .

برخی دیگر از مزایای سیستم باشگاه مشتریان را می‌توان به صورت زیر مطرح نمود:

  • سودآوری و افزایش میزان فروش محصولات

  • فراهم شدن بستری جهت اطلاع رسانی بهتر به مشتری در خصوص محصولات و خدمات

  • جلوگیری از هدر رفت هزینه‌های تبلیغاتی به خصوص در کسب و کارهای سنتی

  • افزایش احتمال فروش محصولات به خریداران با سابقه

  • تشویق تمامی مشتریان به خرید بیشتر و استفاده از مزایا ارائه شده و ایجاد وفاداری در آن‌ها

زیبال در راستای ارائه  خدمت باشگاه مشتریان و توسعه کسب و کارهای مختلف (از قبیل بوتیک، کافه، رستوران و…) اقدام به ارائه سیستم باشگاه مشتریان کرده است. ویژگی‌های سیستم طراحی شده توسط شرکت زیبال را می‌توان به صورت زیر دسته بندی کرد.

  • ارائه خدمات باشگاه مشتریان از طریق دستگاه‌های کارتخوان

برای اولین بار در ایران، ما مفتخریم که سیستمی را عرضه کنیم که تماما بر مبنای دستگاه‌های کارتخوان عمل می‌نماید. به این طریق که صاحبان مشاغل می‌توانند بدون استفاده از امکانات پیچیده نرم افزارهای CRM و تنها از طریق شماره تلفن مشتریان که در هنگام خرید روی دستگاه‌های کارتخوان ثبت می‌شود، اطلاعات خریدار جهت برقراری ارتباط و اطلاع رسانی را در اختیار داشته باشند.

  • ارائه نرم افزار اندرویدی به صورت رایگان بر روی دستگاه کارتخوان

زیبایی و خلاقیت نرم افزاری یکی از مواردی است که می‌تواند جلوه‌ای متفاوت را به کسب و کار شما بدهد. زیبال با ارائه نرم افزار اختصاصی برای هر کسب و کار درصدد است که صاحبان برندها را در این امر یاری کند. نرم افزار ارائه شده در قالب پلتفرم اندروید بوده و بر روی دستگاه‌های کارتخوان نصب می‌گردد. امکانات مختلفی از قبیل معرفی کسب و کار، راه‌های ارتباطی با فروشگاه و … در سیستم تعریف شده که بسته به نظر فروشنده، می‌توانند در نرم افزار به نمایش دربیایند.

  • دستگاه‌های کارتخوان سیار و رایگان

زیبال در قبال در اختیار قرار دادن دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی، هیچ هزینه‌ای از صاحبان برندها و فروشگاه‌ها دریافت نخواهد کرد.

انواع مختلف دستگاه‌های کارتخوان سیار زیبال را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

  • پنل مخصوص هر فروشگاه با قابلیت‌های بسیار

زیبال یک سیستم تماما یک پارچه را ارائه می‌دهد که با استفاده از آن فروشندگان خواهند توانست به اطلاعات ثبت شده توسط مشتری به صورت لحظه‌ای دسترسی داشته باشند. کار با این پنل بسیار ساده و به راحتی قابل درک می‌باشد و امکانات آن به راحتی قابل دسترس خواهد بود.

همچنین “سیستم ارسال پیامک” داخل پنل تعبیه شده که فروشندگان خواهند توانست با مشتریان خود از این طریق در ارتباط باشند. خریداران به چندین حالت مختلف در داخل پنل قابل تفکیک‌اند.

  • بر اساس قیمت کلی فاکتور

  • بر اساس تعداد دفعات خرید

  • بر اساس زمان انجام خرید

این قابلیت، نه تنها امکان دسترسی به اطلاعات فروش در فروشگاه‌ها را به صورت دقیق فراهم می‌آورد، بلکه اجازه می‌دهد تا فروشندگان با ارائه بسته‌های تشویقی یا تخفیفی متفاوت، از طریق ارسال پیامک مشتریان خود را مطلع نموده و در نهایت، رشد چشمگیری در آمار فروش خود را مشاهده نمایند. به عنوان مثال، می‌توان یک کد تخفیف ۲۰ درصدی برای خریدارانی که تا یک زمان مشخص، بیش از ۱۰ بار از فروشگاه خرید انجام داده‌اند، در نظر گرفت. این امر باعث اطمینان فروشنده می‌شود که مشتری بار دیگر خرید خود را از همان فروشگاه به انجام خواهد رساند.

  • گزارش پرداخت‌ها و بررسی اطلاعات مالی

کاربران همچنین می‌توانند از طریق پنل اختصاصی گزارش‌های مالی و فروش خود را به تفیک روزانه، ماهانه و سالانه مشاهده نمایند. علاوه بر موارد مذکور فروشندگان قادر هستند به تفکیک مشتری، به تمام اطلاعات پرداختی اشخاص یا شرکت‌های طرف قرارداد خود دسترسی مستقیم داشته باشند و بررسی‌های لازم را انجام دهند.

  • امکان تسهیم مبالغ ورودی به فروشگاه‌ها به صورت پویا

زیبال با فراهم کردن بستر تسهیم مبالغ پرداختی از روی کارتخوان‌ها امکان مدیریت هر کارتخوان و تسهیم مبالغ آن را به صورت پویا از طریق پنل کاربری و تنها با استفاده از شماره شبای ذی نفعان فراهم می‌کند. این ویژگی به ۳ طریق قابل پیاده سازی است:

  • بر اساس فروشگاه

  • بر اساس مبلغ خرید

  • به صورت درصدی یا مبلغ ثابت

علاوه بر امکاناتی که بالا اشاره گردید، زیبال قصد دارد قدم بزرگی در راستای افزایش سود رسانی به کسب و کارهای فعال در تمامی حوزه بردارد. این امر با بررسی آمار خرید و فروش کسب و کارهای گوناگون و ارائه برنامه‌ها و بسته‌هایی جذاب برای جذب مشتری بیشتر، امکان پذیر خواهد بود.

  • کمپین‌های تخفیف و بسته‌های افزایش مشتری

آشنایی مشتریان از امکانات باشگاه و آگاهی از ارزش‌ها و راهکارهایی که باشگاه برایشان فراهم می‌کند، مبنای موفقیت سیستم باشگاه مشتریان است. زیبال با دسترسی به بیش از ده هزار کاربر، معدنی از اطلاعات ارزشمند در خصوص علایق و میزان خرید تمام مشتریان از کسب و کارهای مختلف را در اختیار دارد. ما در نظر داریم با جمع اوری و تحلیل علمی این داده‌های مهم و یادگیری عادت‌های خرید مشتریان و بهینه سازی آن‌ها، چندین مدل  کمپین و بسته‌های افزایش مشتری را به صاحبان مشاغل و فروشگاه‌ها پیشنهاد دهیم تا آن‌ها بتوانند در فرصت کم و با صرف هزینه‌ای اندک، به هدف خود که افزایش فروش محصولات و افزایش سهم خود از بازار است، برسند.

اگر مایل به استفاده از سیستم باشگاه مشتریان زیبال هستید، میتوانید از اینجا ثبت نام کنید.

برای آشنایی با سایر خدمات ما، به اینجا مراجعه نمایید.

لطفا زیبال را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید: