Zibal

ماشین زمان دروغ نیست ، ما از آینده می آییم برای تغییر گذشته و ساخت آینده ای بهتر ...

چی شد که این شد؟

  • تشکیل تیم

    تو روزای سرد زمستون بود که ایده ایجاد سرویس پرداخت در محل که ایجاد پل ارتباطی بین کارتخوان ها و پلتفرم های آنلاین بود به ذهنمون رسید و سه تایی شروع کردیم به تحقیق و بررسی تا به نتیجه رسیدیم

  • استقرار در شتابدهنده فارابی

    برای این که بتونیم با انسجام و هماهنگی بیشتری کار کنیم به شتابدهنده فارابی رفتیم و ایدمون رو اونجا مطرح کردیم و بعد از پذیرش کارمون رو اونجا ادامه دادیم

  • ارائه سرویس پرداخت در محل

    بالاخره بعد از چندماه کد زدن و شب تا صبح نخوابیدن رسیدیم به یک محصول اولیه که توقعات اولیه ما رو از چیزی که دنبالش بودیم برآورده میکرد

  • ثبت شرکت

    کار کردن توی حوزه مالی و پرداخت بدون ثبت شرکت ممکن نبود و بعد از استقبال مشتریان اولمون از محصول پرداخت در محل، ما شرکتمون رو اواخر دی ماه ثبت کردیم

  • دانش بنیانی

    خیلی زود و کمتر از سه ماه بعد از ثبت شرکتمون، زیبال با بررسی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانش بنیان شد

  • ارائه درگاه پرداخت اینترنتی

    وقتی دیدیم مشتریانمون نیاز به ارائه یک سرویس جامع پرداختی دارن که بتونن تمام نیاز هاشون رو به صورت یک جا برطرف کنن شروع به توسعه درگاه پرداخت واسط کردیم و خداروشکر بعد از رونمایی با استقبال خوبی هم روبه‌رو شد

  • تغییر معماری

    کدهامون زیاد شده بود و خیلی با اون سرویس کوچیک اولیه که صرفا نیاز های پرداخت در محل رو رفع می‌کرد فاصله گرفته بود. نیاز به یک تغییر اساسی داشتیم که شروع کردیم به طراحی مجدد معماری سیستم

  • ارائه پلتفرم جامع پرداختی زیبال

    تمامی سرویس هایی که داشتیم رو به صورت وب سرویس (Api) درآوردیم تا هر کسب و کاری بتونه خیلی راحت به زیبال متصل بشه

  • پرداخت یاری

    تقریبا از تیر ماه ۹۷ فرآیند پرداخت یاری ما شروع شد و با این که کلی بدشانسی آوردیم و تمامی اتفاقات بدی که امکان داشت (از عدم آمادگی شرکت پرداخت الکترونیک تا تغییر حساب) برای ما افتاد اما بالاخره پرداخت یار رسمی بانک مرکزی شدیم

دنبال چی هستیم ؟

این سوالیه که شاید اگر بخوایم بهش جواب بدیم در نگاه اول ساده باشه و مثل خیلیا بتونیم شعار بدیم ولی ما این کارو نمی‌کنیم

ما سرمون درد میکنه واسه خلق چیزای جدید و دوست داریم سرویس هایی رو درست کنیم که نیاز های پرداختی کسب و کار های مختلف رو رفع کنه

ما برای روزی تلاش می‌کنیم که همه بتونن نیاز پرداختی خودشون رو با یکی از سرویس های ما رفع کنن

چرا زیبال ؟

ما به مشتریانمون مثل یک معلم نگاه می‌کنیم، ازشون یاد می‌گیریم، ایراداتی که بهمون منتقل می‌کنن رو برطرف می‌کنیم و سعی می‌کنیم برای کسب نمره قبولی پیش اون ها تمام تلاشمون رو بکنیم

هیچکس نمیتونه خودش بگه که بهترینه، ما هم این کارو نمی‌کنیم و همیشه پیشنهادمون به مشتریامون اینه که از سرویس هامون استفاده کنن، بعد مقایسه کنن و خودشون بهترین رو انتخاب کنن

ارزش های تیم ما

رضایت مشتریان

توجه به مشتریان و رفع نیاز اون ها همواره مورد توجه ماست و در اولویت های اصلی ما قرار داره

توسعه سریع

افزودن ویژگی ها و امکانات همواره باعث پویایی پلتفرم های مختلف می شه ، ما این مهم رو در بخش فنی همواره سرلوحه کارمون قرار می‌دیم

تسهیل فرآیند ها

هر چی بتونیم فرآیند های پرداختی و مالی رو ساده تر کنیم حس بهتری داریم و روزمون راحت تر شب می‌شه

کیفیت بالا

دائما یکسان نباشد حال زیبال غم مخور :) هر نظر یا انتقادی که بهمون میشه برامون ارزش داره و سعی می‌کنیم خودمون رو با انتقاداتی که بهمون میشه روز به روز اصلاح کنیم چون معتقدیم اینجوری کیفیتمون بالا میره

خانواده زیبال

خونوادمون از اون مدلای گرم و صمیمیه. زیبال تبدیل شده به خونواده دوم ما

...

هم بنیانگذار و مدیر عامل

مهدی فاطمیان

...

هم بنیانگذار و مدیر فنی

محمد زمان زاده

...

هم بنیانگذار و مدیر اجرایی

سجاد شاهی

...

مدیریت سرور و شبکه

علیرضا زباندان

...

مدیر بازاریابی

ماهان مسبوقی

...

برنامه نویس اندروید

نوید قبادی

...

طراح رابط و تجربه کاربری

نرگس غریب

...

گرافیست

هانیه باقری

...

برنامه نویس اندروید

علی قدیری‌نیا

زیبال